Заняття для середньї групи
What’s your name?
Активна лексика:
- Hello!
- What is your name?
- My name is...
- Nice to meet you.
- Nice to meet you, too.
Обладнання: м’яка іграшка (або малюнок) Вінні-Пух, малюнки із зображен-
ням героїв казки А. Мілна «Вінні-Пух та всі-всі-всі» (Вінні-Пух, П’ятачок,
Крістофер Робін, віслючок Іа, Тигра, Сова, Кенга та Крихітка Ру).
ХІД ЗАНЯТТЯ
Уч и т е л ь. Добрий день, діти. А чи знаєте ви, у якій країні ми
живемо? Так, правильно, в Україні. А якою мовою ми розмовляємо?
Звичайно, українською або російською. А ви знаєте, що якщо сісти
на поїзд або на літак, то можна приїхати в іншу країну, наприклад,
в Англію? А як ви вважаєте, якою мовою розмовляють люди в Англії?
Д і т и. Англійською.
(Якщо діти самостійно не можуть сказати, допоможіть їм.
Підкажіть: «В Україні розмовляють українською, а в Англії —
англійською».)
Уч и т е л ь. Саме так, англійською. До нас сьогодні завітав друг
з Англії. А хто це, ви дізнаєтесь, якщо закінчите віршик.
Він веселий й незлобливий,
Цей хороший дивачок.
З ним господар, хлопчик Робін,
І товариш — П’ятачок.
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх.
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо… («Вінні Пух»).
Уч и т е л ь. Правильно, Вінні-Пух. Він приїхав до вас разом зі сво-
їми друзями. (Показує малюнки, діти називають героїв.) Ви бажаєте
з ними поговорити? А якщо ми говоритимемо з ними українською чи
російською мовою, чи зрозуміють вони? Звісно, ні. Тому ми з вами
будемо вивчати англійську мову, щоб з ним грати та розмовляти.
(Учитель промовляє повністю діалог, вимовляючи свої слова та
слова Вінні-Пуха.)
Уч и т е л ь. Hello!
W i n n i e-t h e-P o o h. Hello!
Уч и т е л ь. What is your name?
W i n n i e-t h e-P o o h. My name is Winnie-the-Pooh.
Уч и т е л ь. Nice to meet you.
W i n n i e-t h e-P o o h. Nice to meet you, too.
Уч и т е л ь. Давайте привітаємося з Вінні-Пухом англійською
мовою! (Ніби підказує.) Hello! (Разом з дітьми.) Hello!
W i n n i e-t h e-P o o h. Hello!
Уч и т е л ь. Давайте запитаємо всі разом, як звуть ведмеди-
ка! (Ніби підказує.) What is your name? (Разом з дітьми.) What is
your name?
W i n n i e-t h e-P o o h. My name is Winnie-the-Pooh.
(Учитель показує дітям малюнки з героями казки.)
Уч и т е л ь. Герої казки про Вінні-Пуха хочуть дізнатися, як
звуть вас. (Від імені кожного героя.) What is your name?
Д і т и. My name is…
(Так педагог знайомиться з кожною дитиною.)
Уч и т е л ь. А тепер, щоб розмовляти англійською так само гарно,
як Вінні-Пух, ми підемо на прогулянку до чарівного лісу, де він живе.
Сьогодні у чарівному лісі так гарно! [ ou ou ou] Чуєте вітерець?
[h-h-h] Співають пташки: [w w w]. Шелестить листя на деревах:
[ ei-ei-ei]. Гризе горішок білочка: [t-t-t].
На жаль, Вінні-Пухові час повертатися додому, усвій лісовий
будиночок. Давайте з ним попрощаємося. (Ніби підказує.) Goodbye!
Д і т и. Goodbye!
Конспект заняття з
англійської мови
на тему: «Гість з Англії»
Мета:
формувати вміння дітей сприймати на слух та розуміти англійські
висловлювання. Закріплювати вміння будувати прості розповідні речення
англійською. Вчити розуміти англійські фрази і слова. Збагачувати активний
словниковий запас дітей. Закріплювати вживання слів з теми: «Привітання»,
«Знайомство», «Тварини», «Кольори», «Сім’я», «Фрукти та овочі», «Одяг» ,
«Рахунок до 10».
Розвивати мовлення, комунікативні навички, мислення, пам'ять , увагу,
фонематичний слух. Спонукати правильно вимовляти звуки в словах.
Виховувати товариськість, пізнавальний інтерес.
Матеріал: іграшка «Міккі Маус», кошик з муляжами овочів і фруктів, мольберт,
картинки тварин на магнітах, іграшкова пральна машина, подарункова коробка,
мультимедійний проектор, проекційний екран, мультимедійна презентація до
заняття, відео руханки «Clap your hands».
Хід заняття
Вихователь.
- Good morning ! (Доброго ранку!) (слайд №1)
Діти.
- Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning,
I am glad to see you!
(Доброго ранку,доброго ранку!Доброго ранку, вам!Доброго ранку, доброго
ранку!Я рада бачити вас!)
Мовна розминка «Ланцюжок»
Діти стоять на килимку і тримаючись за руки вітаються один з одним
англійською мовою.
Вихователь.
- Сьогодні до нас завітає гість. Він приїхав з далекої країни з Англії, там всі
розмовляють англійською мовою.
Вихователь заносить іграшкового Міккі Мауса.
- Чи впізнали ви нашого гостя? Так це Міккі Маус.
- Давайте привітаємося з ним.
- Hello Міккі! (Здрастуй Міккі)
- Діти ви всі знаєте як звати Міккі,а він не знає як звати вас. Давайте з ним
познайомимося.
Гра «Давай познайомимося»
Діти стоять на килимку.
Вихователь.
- What is your name? Are you (Nina)?, якщо він помиляється діти говорять – No!,
якщо не помиляється – Yes!
- What is your name? – My name is (Olyа)
Вихователь.
- Міккі просить нас допомогти йому випрати речі, які забруднилися в дорозі.
Дидактична гра «To wash clothes»
Діти сидять на стільчиках. Вихователь підносить іграшкову пральну машину
і каже: «wash the sweater, wash the cap..» діти уявляють, що знімають
предмети одягу і кладуть до пральної машини.
Вихователь.
- Діти, в дорозі Міккі зустрів тварин, які заблукали
і не пам’ятають, де вони живуть. Давайте їм нагадаємо, хто з них живе на
фермі, а хто в лісі.
Дидактична гра «Who live in the forest? Who live оn the form»
На мольберті картинки лісу і ферми.
Вихователь.
- Who live in the forest? (Хто живе в лісі?)
(Діти по черзі називають диких тварин і на мольберт викладають магнітні
картинки диких тварин).
- Who live оn the form?» (Хто живе на фермі?)
- Тепер подивимося, щоб всі тварини потрапили до своїх домівок.
Інтерактивна дидактична гра «Накриємо на стіл» (слайд №2)
На слайді зображений стіл і продукти харчування (хліб, цукерка, ковбаса,
печиво, тарілка з кашею, сир, морозиво, торт). Дітям потрібно назвати
продукти харчування англійською, щоб вони з’явилися на столі.
Фізкультхвилинка ( відео руханка)
Дидактична гра «What you like eat?»
- Мккі Маус дуже хоче дізнатися, що ви любите їсти з фруктів і овочів.
В корзині лежать фрукти і овочі. Діти по черзі підходять до корзини,
беруть фрукт чи овоч і кажуть: «I lake an aplle».
- Діти, Міккі хоче своїм друзям повезти подарунки – кольорові м’ячики.
Інтерактивна дидактична гра «The colors boll» (слайд №3)
- На екрані зображені кольорові м’ячики , щоб скласти їх у подарункову
коробку потрібно назвати їх колір.
(Тне red boll)
Дидактична гра «Команди»
- Міккі хоче з вами пограти.
Вихователь каже дії англійською мовою, а діти їх імітують (йти, бігти,
літати, плавати, стрибати і т. д.)
Пальчикова гра «Finger family»
- У Міккі Мауса велика родина. Давайте йому покажемо нашу пальчикову
сім’ю.
Діти показують свої пальці і торкаючись кожного називають членів сім’ї
англійською мовою.
Mother, Father, sister, brathеr and baby.
Інтерактивна дидактична гра «Порахуй» (слайд №4)
На слайді з’являються цифри від 1 до 10. Діти рахують англійською. На
екрані з’являється коробок з пригощеннями.
Вихователь заносить до групи коробку з пригощеннями.
Підсумок заняття
- Міккі Маусу вже час повертатися додому, давайте з ним попрощаємося!
- З якої країни приїхав Міккі Маус?
- Якою мовою ми спілкувалися?
- Що найбільше сподобалося на занятті?
Немає коментарів:
Дописати коментар